OGILVY O REKLAMĚ V DIGITÁLNÍM VĚKU Miles Young
Kód: 4286Související produkty
Detailní popis produktu
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Doplňkové parametry
Kategorie: | Knihy pro dospělé |
---|---|
Hmotnost: | 0.99 kg |
Věk: | 15+ |
Typ knihy: | ostatní |
Téma: | ostatní |
ISBN: | 978-80-256-2159-2 |
PCT: | 4286 |
Počet stran: | 224 |
Šířka: | 247 |
Výška: | 187 |
Rozměry: | 247 x 187 mm |
Vazba: | Váz. |
Expedice: | 2018-02-08 |
4286
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.